Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Noter masası dedikleri masaya tekrar oturdular. Bölücü örgütün uzantılarıyla kirli ortalık kurdular.'
İHA
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Noter masası dedikleri masaya tekrar oturdular. Bölücü örgütün uzantılarıyla kirli ortalık kurdular.'