Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonda ev sahibi Karaman’ın yanı sıra Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Mersin ve Osmaniye’den gelen kız ve erkek takımları, grup birinciliği ve bir üst tura yükselme hedefiyle mücadele etti.
Kızlar kategorisinde gruplarını lider tamamlayan Osmaniye, Kahramanmaraş ve Adana takımları bir üst tura yükselme başarısı gösterdi.
Erkekler kategorisinde ise gruplarında ilk sırayı alan Mersin, Kahramanmaraş ve Osmaniye takımları bir üst tur bileti alan ekipler oldu.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Karadeniz, “Üç gün boyunca ilimizde centilmenlik ve dostluk içerisinde geçen ANALİG Hentbol Müsabakaları başarıyla tamamlandı. Karaman olarak spor organizasyonlarına ev sahipliği yapmaya ve genç sporcularımızı en iyi şartlarda ağırlamaya devam ediyoruz. Bir üst tura yükselen takımlarımızı tebrik ediyor, bundan sonraki müsabakalarda başarılar diliyorum. Organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği bulunan hakemlerimize, antrenörlerimize, görevlilerimize ve tüm sporcularımıza teşekkür ediyorum.”
Next





