Bu kapsamda özel bireyler, görev başındaki polisleri unutmadı.
Kazımkarabekir ilçesinde faaliyet gösteren Özel Meda Yatılı Bakım Merkezi personeli ve kurumda kalan özel bireyler, Konya yolu üzerinde bulunan Bölge Trafik Şube Müdürlüğü"nü ziyaret ederek polislerin haftasını kutladı.
Ziyarette, Özel Meda Yatılı Bakım Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Demirci, kurum temsilcisi Hüsamettin Yıldırım ve beraberlerindeki heyeti; Bölge Trafik Şube Müdürü Başkomiser Ahmet Yılmaz ve görevli personel kapıda karşıladı. Samimi anların yaşandığı buluşmada polisler, özel bireylerle yakından ilgilendi.
Ziyaret sırasında özel bireylerden İmran"ın hayali de gerçeğe dönüştü. Trafik polisi aracına binmek isteyen İmran"a, polis ekipleri kısa bir araç turu yaptırarak unutulmaz bir deneyim yaşattı.
Duygu dolu anların yaşandığı program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Next






