Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunda, okul sporları faaliyetleri kapsamında düzenlenen Yıldızlar Bilek Güreşi İl Birinciliği müsabakaları, Kazım Karabekir Spor Salonu"nda gerçekleştirildi. Sporcular, sağ ve sol kol kategorilerinde il birincisi olabilmek için kıyasıya mücadele etti.

Müsabakalar sonunda sıkletlerinde birinci olan sporcular, Karaman"ı 10-12 Nisan 2026 tarihleri arasında Niğde"de yapılacak Bölge Şampiyonası"nda temsil etme hakkı kazandı. Dereceye giren sporculara düzenlenen törende kupa ve madalyaları takdim edildi. Bölge şampiyonasında ilk iki sırayı alan sporcular ise 8-10 Mayıs 2026 tarihlerinde Konya"da yapılacak Türkiye Şampiyonası"nda ilimizi temsil edecek.

Kızlar Kategorisi

Erkekler Kategorisi

  • 40 kg: Semihan Ege Bingöl (Sağ Kol) – Abdullah Sürücü (Sol Kol)

  • 45 kg: Muhammed Emin Solmaz (Sağ ve Sol Kol)

  • 50 kg: Musa Halis Mavi (Sağ ve Sol Kol)

  • 55 kg: Ersin Recep Şimşek (Sağ Kol) – Adem Selim Küçük (Sol Kol)

  • 60 kg: Ender Mert Arı (Sağ ve Sol Kol)

  • 65 kg: Emre Kalkan (Sağ ve Sol Kol)

  • 70 kg: Muhammet Salih Çavaklar (Sağ Kol) – Muhammed Hüseyin Fansa (Sol Kol)

  • +70 kg: Ali Mert Uğuz (Sağ Kol) – Eren Gür (Sol Kol)

Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Karadeniz, “İl birinciliğinde derece elde eden tüm sporcularımızı tebrik ediyor, Niğde"de düzenlenecek bölge şampiyonasında başarılar diliyorum. Bu tür organizasyonlar, genç sporcularımızın gelişimine büyük katkı sağlıyor,” dedi.