Toplantıya KMÜ Rektörü Mehmet Gavgalı, kurum amirleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve platform üyeleri de iştirak etti. Programda Karaman"da yürütülen eğitim faaliyetleri değerlendirilirken, önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar ele alındı.
Toplantıda konuşan Vali Hayrettin Çiçek, sivil toplum kuruluşlarının eğitim alanındaki katkılarına dikkat çekerek, milli ve manevi değerlere hassasiyet gösteren STK"ların çalışmalarının büyük önem taşıdığını vurguladı. Kamu kurumları olarak bu tür faaliyetleri desteklediklerini belirten Çiçek, kurumlar arası iş birliklerinin hizmet kalitesini artırdığını ifade etti.
Daha önce farklı programlarda da bir araya geldiklerini dile getiren Vali Çiçek, TÜGVA Genel Başkanı İbrahim Beşinci"nin ziyaretinden memnuniyet duyduğunu belirterek katılımlarından dolayı teşekkür etti.
Toplantı, karşılıklı istişarelerin ardından sona erdi.
Next





